Generalforsamling 2022

Dansk Sejlunion indkalder alle klubber i Dansk Sejlunion til generalforsamling lørdag den 19. marts 2022 kl. 13.00 – 17.00.

9. marts 2021 af

Information

Dansk Sejlunion indkalder alle klubber i Dansk Sejlunion til generalforsamling lørdag den 19. marts 2022 kl. 13.00 – 17.00 (mulighed for frokost kl. 12.00) på Dalum Landbrugsskole, Landbrugsvej 65, 5260 Odense.

Tilmeld dig her

Afhængig af corona-situationen kan det være, at programmet udvides med seminar fra kl. 10.00. Information om dette spørgsmål gives senere.

Tilmeldingsfristen er den 1. marts 2022. Prisen for frokosten er 250 kr. pr. person. Det er gratis at deltage i generalforsamlingen, hvis du ikke spiser frokost.

Din deltagelse er vigtig!

Generalforsamlingen er formelt Dansk Sejlunions øverste myndighed. Brug klubbens demokratiske ret som medlem af Dansk Sejlunion og få indflydelse på foreningens udvikling. I gør en forskel ved at være til stede og ved at lytte, bakke op, være kritisk og foreslå ideer. I får indblik i Dansk Sejlunions arbejde for sejlsporten, og I får styrket jeres netværk.

Bliv klogere på bestyrelsesarbejdet

Der er brug for dig i Dansk Sejlunions bestyrelse

Den bedste bestyrelse er en bred bestyrelse, skriver Anne Skovbølling, tidligere bestyrelsesmedlem i Dansk Sejlunion, og forklarer samtidig, hvad det indebærer at sidde med rundt om bordet. Læs med her.

.
Rul til toppen